نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از استفراغ در نارسایی مزمن کلیویچگونه برای جلوگیری از استفراغ هنگامی که شکست hronichkskoy Poczesna؟ استفراغ - ناراحتی های روده از نارسایی مزمن کلیه (CRF) و به خصوص در صبح - این یکی از دستگاه گوارش است. استفراغ نه تنها باعث کاهش کیفیت زندگی، بلکه بیماران مورد نیاز برای به دست آوردن مواد مغذی کافی مانع. و پس از آن بسیار مهم است برای کنترل استفراغ. ادامه مطلب.

Prichny CRF استفراغ:

در حقیقت هیچ ارتباط مستقیم بین دستگاه گوارش و نارسایی مزمن کلیه وجود دارد، اما کلیه ها کار filtorami و از بین بردن ضایعات و سموم را از خون. هنگامی که آسیب کلیوی زباله و سموم مختلف در خون، که باعث ناراحتی معده و روده جمع.

اوره - یکی از متابولیت، که توسط کلیه ها در حالت عادی حذف شده است، اما در CRF اوره در خون تجمع می یابد و باعث تحریک اوره تجمع معده - روده و وادار به استفراغ.

چگونه برای جلوگیری از استفراغ در نارسایی مزمن کلیوی؟

آن را به کنترل سطح اوره، چرا که استفراغ ارتباط نزدیکی به سطح اوره لازم است.

Mochevina- است متابولیت از مصرف پروتئین و پروتئین باید قبل از دیالیز کاهش می یابد. اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در حال حاضر مصرف دیالیز، به مصرف پروتئین بیشتر به مکمل پروتئین utechennyh در طول پروتئین لازم است.

اوره کلیه در ادرار حذف، بنابراین نوشیدن آب کمک می کند تا شل استفراغ.

اما راه حل نهایی: برای بهبود عملکرد کلیه است.

دیالیز و پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نیاز به نارسایی مزمن کلیه برای مرحله نهایی، به دلیل کلیه خود را به طور کامل narushёny و کار نمی کند. اما برای کسانی که با نارسایی مزمن کلیه در مراحل اولیه و متوسط ​​است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه و کاهش اوره وجود دارد.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا با پزشک آنلاین و یا پست الکترونیکی ما: hospitalkidney@yandex.ru.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,استفراغ,توقف استفراغ ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: